פתיחת עסק חדש הכולל שירות של משלוח עד לבית הלקוח או בית עסק מחייב עבודה צמודה עם חברת שליחויות. למעשה, בשנים האחרונות ניתן להבחין במגמה שבמסגרתה יותר ויותר בתי עסק קטנים עד גדולים נעזרים בשירות של חברות השליחויות אשר זוכות לביקוש אדיר, בייחוד לאחר מגפת הקורונה. אם עד לפני מספר שנים מספר החברות שעסקו בתחום השליחויות היה קטן למדי, כיום מדובר בענף תחרותי מאוד שבו עוסקים עשרות עסקים המציעים מעטפת משלוחים בהתאמה אישית לצרכים של בית העסק. כיצד אתם כבעלים תוכלו לוודא כי החברה אותה אתם בוחרים תעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר? להלן מספר כללי ברזל שיסייעו לכם לבצע את הבחירה הטובה ביותר:
תמהיל השירות
חברת שליחויות מקצועית תדע לספק לכם תמהיל שירות משלוחים הכולל משלוחים עד שלושה ימי עסקים לצד שירות משלוחים אקספרס. מדובר בשירות שבמסגרתו ניתן לקבל את החבילה באותו היום של ההזמנה. נוסף לכך, חברות מובילות מציעות לכם גם אפשרות לביצוע של שליחות משפטית ועל כן תמהיל השירות המוצע במסגרת ההתקשרות הוא חיוני לטובת קבלת החלטות מושכלת. ספק שיוכל לסייע בנושא הוא mydelivery המאפשר לכם כבעלי עסקים לאתר חברות שליחויות בקליק, ע"פ הדרישות שלכם.
קבלת המלצות
מאחר וכיום כמעט כל בית עסק שעובד עם לקוחות נדרש לעבוד עם חברת שליחויות, קבלת המלצות מצד בעלי עסקים דומים או זהים מבחינת הפעילות יכול לפתור לכם את הדילמה לגבי חברה מומלצת. שימו לב כי מדובר בהמלצות המבוססות על ניסיון אישי ועל כן כאשר אתם מקבלים את ההמלצה בדקו לגבי רמת שביעות הרצון כתוצאה מזמינות מהמשלוחים, מהירות, הצוות המקצועי הכולל את צוות שירות הלקוחות כמו גם מערך השליחים שצריך להיות רחב, מתוך מטרה ליצור הלימה בין תדירות ביצוע המשלוחים לבין הביצוע בפועל.
אמינות
חשוב לבחור בחברה אמינה אשר מספקת לכם מעטפת מקצועית הכוללת בין היתר אפשרות לבדיקת סטטוס המשלוח עד להגעתו לבית הלקוח. בסופו של דבר, התקשרות עם חברת שליחויות מעמידה את העסק שלכם במבחן מאחר וכל עיכוב ולו הקטן ביותר עשוי להוביל לפגיעה בשמכם הטוב – אלמנט קריטי בעבור עסקים חדשים ובוודאי עסקים בעלי ותק. אל תחששו לבחון עם הלקוחות הקיימים של החברה לגבי רמת שביעות הרצון וכן בדקו מול הנציגים האם הם מספקים לכם סטטוס עדכני של המשלוח, לטובת קבלת החלטות מושכלת.
תמחור
התמחור של חברת השליחויות הוא קריטי לטובת קבלת החלטות נכונה. חברה מקצועית תדע עוד במעמד הפגישה הראשונית לספק שקיפות מלאה בנושא התמחור, וזאת מתוך מטרה להימנע ממצב שבו אתם מוצאים את עצמכם עם הוצאות נוספות בעקבות תוספת מחיר שלא ידעתם עליה לפני. על כן, בדקו כי הנציג מטעם החברה מתנהל במקצועיות ומציג בפניכם את התמחור בצורה ברורה ושקופה.
חווית השירות
מאחר ואתם עתידים לעבוד עם חברת השליחויות למשך תקופה ארוכה, חווית השירות היא חיונית לטובת קבלת החלטות לטווח הרחוק. היחס האישי אותו אתם מקבלים כלקוחות הוא פרמטר אותו צריך לקחת בחשבון, מאחר והחברה עמה אתם תעבדו תהפוך לחלק בלתי נפרד מהמוניטין שלכם כעסק חדש שרוצה לבסס את עצמו וליצור מעגל לקוחות רחב ככל האפשר.
לסיכום
חלק בלתי נפרד מהפעילות העסקית של כל עסק בעידן הנוכחי כולל שירות משלוחים. בשביל להבטיח כי אתם מקבלים את המענה הטוב והמקצועי ביותר, השקיעו זמן בחקר שוק מקיף לגבי שחקניות מובילות בתחום המשלוחים וכן קבעו פגישות פרונטליות אל מול נציגי החברה, כל זאת כחלק ממערך שיקולים שיבטיח כי בסופו של דבר תוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר שנתיב גם יכולת לצמוח לאפיקים חדשים בזכות שירות משלוחים מהיר ומקצועי.